Leverantörsfaktura

Automatisera ert fakturaflöde

Fakturawebben är en molnbaserad tjänst där du kan attestera leverantörsfakturor snabbt och säkert oavsett om du sitter vid datorn, surfplattan eller telefonen.

Företagarens utmaningar

Manuell handläggning ökar risken för fel

Att själv sortera, betala och bokföra sina leverantörsfakturor blir snabbt en stressig historia när det ska kombineras med andra dagliga uppgifter. Om arbetet även sker manuellt kommer risken för fel och missade betalningar att öka.

Vårt erbjudande

Vi effektiviserar hanteringen av leverantörsfakturor

På Novia ställer vi om er fakturaadress till vår scanningscentral där vi tar hand om posten och era leverantörsfakturor. Ni får sedan en påminnelse per e-post när ni har fakturor som ska attesteras – vilket ni gör genom några snabba knapptryck på Fakturawebben. Efter attest överförs fakturorna till bokföringssystemet och skickas till banken för betalning.

Välkommen till novia

Din moderna ekonomipartner

På Novia möts tradition och innovation. Vi är en del av ett skrå som går generationer tillbaka i tiden, samtidigt som vi alltid blickar framåt för att hitta nya smarta lösningar. Vi förädlar gamla arbetssätt och processer med digitala verktyg, både för oss själva och våra kunder. Helt enkelt tidlös kunskap i en ny förpackning.

100% säkert – inget lämnas åt slumpen

I mer än tio år har Fakturawebben hjälpt företag med hanteringen av leverantörsfakturor. Under alla dessa år har inte en enda faktura kommit bort. Vi lämnar inget åt slumpen, därför är vårt system tillförlitligt, enkelt att använda och hundra procent säkert. Låt oss förenkla din vardag som företagare!

Lär dig mer om Fakturawebben

Fakturawebben är ett pålitligt system som är enkelt att använda oavsett om du är en mindre aktör, medelstort företag eller en omfattande koncern.

Molnbaserad

Kom åt era leverantörsfakturor och fullständiga fakturahistorik från datorn, telefonen eller surfplattan.

Effektivare flöden

Dagliga rapporter minskar risken att en faktura inte blir betald i tid. Systemet ser till att rätt person får fakturan.

Ökad kontroll

Se vem som har vilken faktura och vilken status de har. Få automatiska påminnelser när något behöver hanteras.

Kraftfull integration

Fakturawebben synkroniserar alla register automatiskt i realtid med redovisningssystemet.

Automatiska påminnelser

Fokusera på din kärnverksamhet och låt systemet tala om för dig och andra när det finns fakturor att hantera.

Fullständig historik

Leta reda på gamla fakturor eller kontrollera aktuella händelser. All historik sparas.